تمدید مهلت ثبت‌نام در چالش طراحی الکترود خشک برای ثبت سیگنال‌های مغزی

تمدید مهلت ثبت‌نام در چالش طراحی الکترود خشک برای ثبت سیگنال‌های مغزی

مهلت ثبت‌نام در چالش‌ نوآوری « طراحی مواد مغناطیسی/الکتریکی با قابلیت استفاده در ثبت سیگنال‌های مغزی» تا دهم دی‌ماه تمدید شد.

بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو به‌منظور فراهم نمودن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری «طراحی مواد مغناطیسی/الکتریکی با قابلیت استفاده در ثبت سیگنال‌های مغزی» تا تاریخ 10 دی ماه تمدید گردید. از این رو محققان دانشگاهی، فناوران و شرکت‏های دانش‏بنیان علاقمند به شرکت در این چالش نوآوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش (iChallenge.ir)  نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام نمایند. گفتنی است چالش نوآوری «طراحی مواد مغناطیسی/الکتریکی با قابلیت استفاده در ثبت سیگنال‌های مغزی» که از مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا(NBIC) و با همکاری «شرکت طراحی نگاراندیشگان» برگزار می‌شود، به‌دنبال یافتن راهکارهایی عملی برای طراحی موادی با خاصیت مغناطیسی/الکتریکی (به عنوان الکترود خشک) جهت استفاده در ثبت سیگنال‌های مغزی است که استفاده مکرر از این تجهیز را تسهیل نماید و حتی امکان بکارگیری روزمره آن را بدون پیچیدگی‌های موجود ناشی از الکترودهای تر فراهم آورد.

این چالش نوآوری نانو که از 23 مهر ماه فرآیند ثبت‏نام مرحله اول آن‌ آغاز شده‌است، طی دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول به طرح‏های مفهومی منتخب از سوی هیات داوران در مرحله اول این چالش، هر کدام 30 میلیون ریال تسهیلات حمایتی شامل کمک‌هزینه نقدی و اعتبار استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای تولید نمونه‌ای اولیه و نیز تکمیل مستندات فنی و اقتصادی طرح طی مرحله دوم چالش از سوی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا تعلق خواهد گرفت. در این مرحله هر شرکت‌کننده می‌بایست تا نمونه اولیه‌ای مطابق با طرح پیشنهادی خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است که برندگان نهایی این چالش علاوه بر دریافت جوایزی نقدی به ارزش مجموعا 30 میلیون تومان و تسهیلات تجاری‌سازی ویژه از سوی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا، فرصت همکاری با شرکت طراحی نگاراندیشگان به منظور توسعه فناوری و تجاری‌سازی نمونه آزمایشگاهی خود تا مرحله تولید انبوه و صنعتی را خواهند داشت.

علاقه­مندان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت نام، شرایط ارسال طرح، جوایز و غیره) به صفحه اینترنتی چالش مراجعه نمایند.

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.