اعلام نتایج چالش راه‌اندازی کسب‌وکارهای خدماتی(دیجیتال) در زمینه توزیع میوه و محصولات کشاورزی

اعلام نتایج چالش راه‌اندازی کسب‌وکارهای خدماتی(دیجیتال) در زمینه توزیع میوه و محصولات کشاورزی

نتایج نهایی چالش راه‌اندازی کسب‌وکارهای خدماتی(دیجیتال) در زمینه توزیع میوه و محصولات کشاورزی پس از غربال اولیه 76 طرح و برگزاری جلسات داوری برای طرح‌های منتخب، به شرح زیر اعلام شد:

“ضمن قدردانی از کلیه افراد، گروه‌ها و شرکت‌هایی که از گوشه و کنار کشور با ارایه طرح‌های نوآورانه و خلاقانه در این چالش شرکت کردند، به اطلاع می‌رساند هیات داوران پس از غربال اولیه طرح‌ها و برگزاری جلسات داوری، افراد و گروه‌های زیر را به عنوان پذیرفته‌شدگان مرحله اول چالش معرفی نموده‌اند:

  1. جناب آقای ناصر محمدی
  2. جناب آقای محمد جعفری
  3. سرکار خانم شقایق حدادی

مطابق برنامه قبلی، انتظار می‌رود پذیرفته‌شدگان طی دو ماه آینده ضمن تکمیل طرح و مدل اولیه کسب‌وکار خود، پایلوتی از کسب‌وکار را نیز ایجاد نمایند. ضمنا پذیرفته‌شدگان به برخی از شتابدهنده‌های فعال کشور معرفی شده‌اند تا پس از بررسی‌های تکمیلی شتابدهنده‌ها، بتوانند از خدمات آن‌ها نیز بهره‌مند گردند.

همچنین در همین مرحله، کسب‌وکارهای دیجیتال فعالی که مدل کسب‌وکار خود را در سایت چالش به ثبت رساندند، توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و کسب‌وکارهای برتر به شرح زیر معرفی می‌گردد:

  1. شرکت سامانه آنلاین خرید میوه و سبزیجات میوه سیتی (به نمایندگی جناب آقای بهزاد امینی)
  2. شرکت فروشگاه اینترنتی میوه دات کام (به نمایندگی جناب آقای علی‌اکبر فرجادیان)
  3. شرکت فروشگاه آنلاین میوه و سبزیجات ویتاپک (به نمایندگی جناب آقای حامد اصغریه اهری)
  4. شرکت فروشگاه اینترنتی پسته (به نمایندگی جناب آقای حسن ابوترابی)

به منظور حمایت و تقویت از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای برتر، فهرست اسامی آن‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران علاقمند (اعم از هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران خطرپذیر) قرار گرفت تا پس از انجام بررسی‌های تکمیلی از سوی سرمایه‌گذاران، بتوانند با آن‌ها مذاکره و همکاری نمایند. دبیرخانه چالش (به شماره 88731362) پاسخگوی سوالات علاقمندان می‌باشد. و من الله التوفیق.”

ارسال یک دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.